رزن |جلسه برنامه ریزی، و بررسی و رسیدگی به مشکلات جامعه هدف و نیازمندان و آسیب دیدگان محلات کم برخوردار

با حضور کارشناس و نماینده مدیر کل بهزیستی استان، رئیس اداره بهزیستی، رابط حراست، رابط بازرسی، کارشناسان حوزه های تخصصی و اورژانس اجتماعی در بهزیستی شهرستان جلسه جهت برنامه ریزی، و بررسی و رسیدگی به مشکلات جامعه هدف و نیازمندان و آسیب دیدگان محلات کم برخوردار شهرستان در قالب رویداد ملی ظرفیت سازی اجتماعی برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی شهرستان رزن رئیس اداره بهزیستی شهرستان در این جلسه گفت : این نشست جهت برنامه ریزی در راستای خدمات رسانی و حل مشکلات جامعه هدف بهزیستی، افراد آسیب دیده و نیازمند با استفاده از ظرفیتهای مردمی و گروههای جهادی و خیرین شهرستان می باشد.

نجیبه رضایی در ادامه تاکید کرد که باید از تمامی ظرفیت های موجود در شهرستان برای حل مشکلات نیازمندان و جامعه هدف استفاده نمود و لازمه ی این امر اطلاع رسانی دقیق به جامعه هدف می باشد.

در ادامه این جلسه نماینده مدیر کل بهزیستی استان ضمن تشکر از رییس و کارکنان بهزیستی، بر آماده سازی محل برگزاری جلسه، استفاده از ظرفیت مسئولین ادارات مربوطه، خیرین،   گروهای جهادی و مردمی شهرستان و همچنین احصاء نیازهای مددجویان و اولویت بندی آنها جهت پرداخت کمکهای مالی از طرف سازمان به مددجویان تاکید نمود.

در ادامه کارشناسان هر حوزه نسبت به ارائه گزارش و معرفی معلولین و مددجویان نیازمند حمایت، پرداختند. در پایان این جلسه از منزل مددجویان روستای کم برخوردار با حضور نماینده مدیر کل و معاون اداره بهزیستی رزن بازدید به عمل آمد.

کد خبر 111691

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 12 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد